نظر

به نام یگانه لایق پرستش

نویسنده : reza

 http://falshbaner.persiangig.com/image/mazhabi-2/babol2011-1.gif



نظرات شما عزیزان:

وب خلاق
ساعت10:42---15 بهمن 1396
سلام
مطالبتون زیبا و دلنشین بود
موفق باشین


alireza
ساعت0:29---7 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:

روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن

اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


حدیثه
ساعت22:57---20 مرداد 1392
__________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
سلام دوست من - آپ کردم و منتظر نظرتوام


alireza
ساعت16:21---24 تير 1392


کهنه فروش تو کوچه مون داد میزد :



کهنه میخریم ، وسایل شکسته و درب و



داغون میخریم . . .



بی اختیار فریاد زدم :



قلب شکسته ای که روزگاری قیمت داشت



هم میخری ؟



گفت : اگر برایت ارزش داشت ، به دست نا



اهل و بی لیاقت



نمی دادی تا آنرا بشکند . . .



راست میگفت... .





حدیثه
ساعت13:31---7 تير 1392
سلام.من نویسنده ی جدید وب
ღ♥ღیکه پسر تنهاღ♥ღ هستم.
آپم،خوشحال میشم بهم سربزنی.


ashk
ساعت23:29---14 خرداد 1392
وب قشنگی داری دوست عزیز-بازم مطلب بزار-خوشحال میشم به منم یه سر بزنی-نظر یادت نره

عزیزپور
ساعت12:08---28 ارديبهشت 1392
سلام
مطالب زیبایی درج کردین
استفاده کردیم.موفق باشین


aylar
ساعت10:12---15 ارديبهشت 1392
سلام رضاجان خوبی؟
حتماسربزن من آیلارم دوست دارم باهات آشنابشم
فقط اگه زحمتی نیست سنت هم بگو گلم بای


پاليز
ساعت8:50---8 ارديبهشت 1392
چقدر سخت این روز های تلخ می گذرد

خاطرات گذشته از جلوی چشمانم می گذرد

درک می کنم اشتباه کرده ام زجر می کشم

مشکلی نیست این روز ها هم می گذرد

تنها از خود سوال می کنم چراااااااااا ؟ ؟ ؟

این سوال های بی پاسخ از ذهنم می گذرد

رفتی و به حال من بیچاره می خندی

اما بدان که این سرخوشی ها هم می گذرد

گویند کوه به کوه نرسد اما ادم چرا

مطمئن باش روزی وجودم از کنارت می گذرد

حال نمی دانم گریه کردنم بهر چیست

اشک می ریزم و از گونه هایم می گذرد

سخت درگیر فراموش کردن و از یاد بردنم

چقدر سخت این روز های تلخ می گذرد



پاليز
ساعت12:31---7 ارديبهشت 1392
توراحس میکنم هردم...


که با چشمان زیبایت مرا دیوانه کردی...


من از شوق تماشایت...


نگاه از تو نمیگیرم....


تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....


ولی...افسوس...این رویاست....


تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....


تو با من مهربان بودی...


واین رویا چه زیبا بود....


ولی.... افسوس.... که رویا بود....



شمیم پاکدشت
ساعت20:03---18 فروردين 1392
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما وبلاگ خوبی دارید .
به سایت ما هم سر بزن نظر بدهید خوشحال میشم .
با تشکر مدیر سایت شمیم پاکدشت


milad
ساعت12:42---11 فروردين 1392
با سلام خدمت دوست عزیزم من از وبلاگ تو خیلی خوشم امد لطفا توهم به سایتم سر بزن ممنونمیشم و بهترین استفاده را بکن خدا حافظ

mahsa
ساعت7:30---24 اسفند 1391
"ב لـــ ــــم"

یــ ــڪ ڪوچــ ــﮧ ے بـــ ــטּ بستـــــ میـــ ــפֿـواهـــב

و یـــ ـڪ باراטּ نــــــم نـــــــم

و یـ ـــڪ "פֿــــــבا"

ڪﮧ ڪمـ ـے باهــ ــم راه بــ ـرویــــҐ

همیـــــטּ

خدآیآ منـــ میدآنمـــ
up


سعید
ساعت20:07---23 اسفند 1391
خدایا…

میدانم خالی از تقصیر نیستم..

اما میخواهم از اینکه در هر حال دوستم داری حمد تو را بگویم…


mahsa
ساعت9:19---22 اسفند 1391
slm webet jalebe b man sar bezan age ba tabadole link movafeq budi khabaram kon

هديه
ساعت1:04---8 اسفند 1391
اپمممممممممممممممممممممممممممم عزيزم بدو بيا گلم

Hojjat
ساعت20:58---5 اسفند 1391
1. °°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


alone
ساعت5:44---2 اسفند 1391
salam azizam upam bodo bya

alone
ساعت17:51---1 اسفند 1391
salam azizam link shodi

pari
ساعت13:20---24 بهمن 1391
میسی از وب قشنگت

سجاد
ساعت19:34---23 بهمن 1391
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


سارا
ساعت19:18---4 بهمن 1391
عشق آدم رو داغ میکنه



اما…



دوست داشتن آدم رو پخته میکنه



هر داغی یه روز سرد میــــشه



اما…



هیچ پخته ای خام نمیــــــشه…….
پاسخ:خیلی قشنگ بود


mobina
ساعت17:46---4 بهمن 1391
ســــــــلام رضا جان مرسی سر زدی لینکت کردم. وبتم محشره.

zeinab
ساعت20:08---2 بهمن 1391
salaaaaaaaaaaaam
shadidan niyaz be coment haye shoma dar post ham daram
makhsusan ghabliya

http://payambaremehrbaniha.loxblog.ir/


mohammad
ساعت17:19---29 دی 1391
سلام به مدیریت محترم شما وبلاگ بسیار زیبایی دارید ومطالب به روز اگه میخواهید دقایقی را شاد باشید به وبلاگ من هم سر بزنید



almassiah.loxblog.com


سحر طباطبایی
ساعت11:30---26 دی 1391
اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…


پیله تنهایی من
ساعت19:26---23 دی 1391
سلام من یه سوال تو وبلاگم پرسیدم منتظر جواب شما ها هستم بیایید جواب بدهید ممنون تشکر

اميد
ساعت19:03---23 دی 1391


سلام
سلام وبلاگ شما را ديدم مطالب خوبي داريد براي افزايش بازديد وبلاگت ميتوني به آدرس زير ثبتش کني فقط چند ثانيه طول ميكشه

http://linkechang.site90.com


f@rzin
ساعت17:20---23 دی 1391
سلام خوبی...
عسیس یه افتخار بده بیا تو وبم تو نظرسنجی وبم شرکت کن...
(نظرسنجی زیر چت باکس وبمه...)
یه دنیا ممنون...


مهدی
ساعت14:42---21 دی 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری
1-در صورت تمایل سایت ما را با آدرس
http://www.clicksharj.com
با عنوان خرید کارت شارژ لینک کنید .
2-سپس لینک خود را در صفحه
http://www.changelink.ir
لینک کنید . موفق باشید


سحر طباطبایی
ساعت20:13---20 دی 1391
من برای تو می میرم ...
تو فقط برایم تب کن !!
همین کافیست ...


sara
ساعت12:45---20 دی 1391
زرد آبی قرمز سفید مشکی

نمیدانم از کدام

رز...

برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم

ای آنکه که

اشکهای

شبانه ام از آن توست...


راضیه شجاعی
ساعت15:03---19 دی 1391
سلام دوست عزیز مطالبت خیلی جالب بود به وبم سربزن درخواست تبادل لینک هم دارم ***منتظرم ***یا علی
www.raziyeshojaei.persianblog.ir


سحر طباطبایی
ساعت23:12---16 دی 1391
در آرزوی یک نگاه ...!!
تو رهسپار می شوی
به سوی عشق
و من ، کنار گنجره ، در آرزوی یک نگاه
آه می کشم
تو از دیا رمن چه شادمانه کوچ می کنی
و چشم های بی قرار من
به غربت همیشگی
هنوز خیره مانده اند ...


فاطمه
ساعت16:54---15 دی 1391
بهم سر بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم.

علی اقا
ساعت14:47---15 دی 1391
داداش اینگلیسی لینک کردم kolbeie abie man

ali agha
ساعت0:11---15 دی 1391
سلام من شمارو لینک کردم وبلاگ جالبی بود به وب همه فن حریف ما هم سر بزن زیر فقط زیر اب

www.zirabi.lxb.ir



سحر طباطبایی
ساعت22:40---12 دی 1391
خوشبختی یعنی ...
خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد.


حسن
ساعت20:54---12 دی 1391
سلام وبلاگ جالبي داري خيلي خوبه اميد وارم در كارت موفق باشي راستي با مرام سري به وبلاگ منم بزن نظرتو در موردش بده ممنون ميشم باز هم بد سر ميزنم به يادتان هستيم به يادمان باشيدبا سپاس وتشكر فراوان خدمت شما

کبوتری در
ساعت10:52---10 دی 1391
سلام دوست من لینک شدی منو با کبوتری درتاریکی لینک کن بازم بیا

کبوتری در
ساعت10:28---10 دی 1391
سلام دوست من لینک شدی منو با کبوتری درتاریکی بلینک
بازم بیا


یلدا سلیمی
ساعت21:10---9 دی 1391
میای تبادل لینک؟
دوستت دارم
یه سری به وب من بزن
راستی یلدا هستم
اسم تو چیه؟
تبادل لینک یادت نره
دوستیابی یلدا


mahdi
ساعت14:36---8 دی 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


سحر طباطبایی
ساعت12:43---8 دی 1391
سلام
ممنون که اومدی
خوشحالم که خوشت اومد
تو هم با افتخار لینک شدی
بازم بیا و نظرت رو بگو


clobdl
ساعت12:02---8 دی 1391
سلام بازم میگم وب خیلی جالبی داری
شما لینک شدید


مرداب ابکنار
ساعت10:24---7 دی 1391
وب جالبی دارید.امیدوارم به وب من هم سربزنیدوما را لینک کنید

رضا نوری
ساعت20:38---6 دی 1391
سایت شما لینک شد با تشکر از این که وب مارا لینک کردین

زهره
ساعت18:17---6 دی 1391
آهاے همیشگے ترینم
تمام فعل هاے ماضے ام را ببر..
چہ در گذر باشے چہ نباشے براے
من استمـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــرارے خواهے بود..
من هر لحظه تو را صرف مے کنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 13:56